wtorek, 17 marca 2009

silnik Fendta



W ciągniku 900 Vario zastosowano nowy silnik o pojemności 7,14 l firmy Deutz wyposażony w najnowocześniejsze technologie konstrucji silnika. Dlatego 900 Vario osiągają niesamowicie niskie zużycie paliwa. Ten 6-cylindowy, 4-zaworowy silnik wyposazony jest w nowoczesny system wtryskowy Common Rail wspierany jest przez wysokiej jakości zewnętrzny system recylkulacji spalin AGRex. Systemy te w znaczny sposób wpływają na zmniejszenie zużycia paliwa i emisji zanieczyszczeń do atmosfery ( norma Euro III). Bazą wysokociśnieniowego systemu wtryskowego Common Rail z ciśnieniem wtrysku do 1600 bar są dwie pompy wtryskowe niezależnie smarowane olejem. Dla optymalnego chłodzenia zastosowano elektroniczny wentylator Visco. Zbiornik o pojemności 660 l umożliwia długą, nieprzerwaną pracę.






System wtryskowy Common Rail
1482 Nm momentu obrotowego, 360 KM mocy maksymalnej przy 1900 obr/min i jednostkowe zużycie paliwa wynoszące 198 g/kWh w przypadku FENDT'a 936 Vario są możliwe dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii.





By silnik był wydajny i pracował bezawaryjnie, należy jemu dostarczyć dużo czystego powietrza, również czyszczenie chłodnic nie powinno stwarzać problemu operatorowi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz